יום ראשון, 4 בינואר 2009

ניהול תוכן ומידע

אחד הדברים העיקריים בשיפור מיקומו של אתר זהו כמובן התוכן, גוגל אוהב טקסטים. במשרד שלנו אנו נותנים שרותים של קידום אתרים ובנית אתרים, ניהול תוכן וכדו'. בדרך כלל אנו מחלקים את ניהול התוכן לשתי קבוצות - ניהול עריכת תוכן - הלקוח מזרים לנו מאמרים בפרקי הזמן שנקבעו , בדר"כ עד 250 מילה ועד 10 מילים להן הוא רוצה חיזוק בגוגל.
ניהול וכתיבת תוכן- אנחנו למדים על התחום הוא הוא עוסק - ומעבר לעריכת התוכן - גם כותבים לו אותו. תהליך כזה אמנם לוקח מספר חודשים עד שרואים תוצאות מוחשיות, אך בכל התהליך ניתן לראות את השיפור במיקום האתר בגוגל ואת העלייה בצפיות באתר. חשוב להדגיש שישנם אתרים שקשה מאד לקדם אותם, בדרך-כלל אתרים שנבנו בתוכנה ישנה, אתרים סטטיים, פלש וכדו'. לא כל אתר יכל להתקדם טוב בגוגל. בבניית אתר חשוב לקחת בחשבון האם הוא קריא בגוגל. לא מעט אני נפגש עם בעלי מקצוע שרוצים אתר פרטי - "כי צריך", וכשהם נשאלים איך יגיעו לאתר הזה - אין להם מושג, רובם חושבים שמספיק ששמים אתר ברשת והוא כבר מתחיל לרוץ, הם לא מבינים שהתחרות ברשת גדולה אף יותר מכל מדיה אחרת.
מדריך עסקים TOOLGUIDE הוא דוגמה טובה לקידום מהיר בגוגל, האתר מזנק במיקומים, וכמעט בכל שבוע המיקומים לפי שלל מילים - משתפרים. מה שחשוב לנו בטולגייד זהוא החיפוש הממוקד. בצירופי מילים שונים אנו אכן נמצאים במקומות הראשונים, או לפחות בעמוד הראשון.

אין תגובות: