יום שבת, 28 בנובמבר 2009

אתרי פרסום נופש בצפון

ריבוי האתרים והאינדקסים המפרסמים אתרי תיירות גורר יצירתיות ומקוריות. חברות הפרסום מתמודדות במלחמת קיום יומיומית, ומנסים את כל הדרכים על מנת לכבוש את עיני הגולש. רוב האתרים מתמקדים בנושא העיקרי והוא - נופש בצפון. נופש בצפון מכיל בתוכו - צימרים, אטרקציות בצפון ועוד.
ישנם אתרים שלקחו את התחרות הזו צעד אחד קדימה. אתרים המציעים מידע כללי לגולש ולא רק פרסום. כך למשל ארגון בעלי הצימרים, גולגולן ועוד.
אתרים מסוג זה מציעים מידע כללי על מסלולי טיולים בצפון, אפשרויות לינה ומידע כללי.
גולגולן לדוגמה הינו אתר המספק מידע והפרסום באתר הוא ללא תשלום. החברה מציעה חבילות נופש בצפון. כידוע, ארגון חבילות נופש לקבוצות אינו דבר פשוט. צריך להכיר את כל האטרקציות בצפון, אפשרויות הלינה, מסלולי הטיול ועוד. לכן קמו חברות המציעות ארגון ימי כיף לחברות ולקבוצות.
בשנים האחרונות התפתחה התיירות בצעדי ענק, גידול אתרי התיירות והאטרקציות הינו במאות אחוזים כל שנה, בנוסף רשות הגנים סימנה בשנים האחרונות מסלולי טיול רבים, והכשירו אתרי טבע לכניסת מטיילים (סלוקייה, ג'וחדר ועוד).
האפשרויות הרבות שנוספו בשנים האחרונות פשוט מבלבלות את המטיילים וקשה להם להחליט מה לעשות. חברות התיירות מציעות בנייה של חבילות נופש בצפון בהתאמה אישית.

אין תגובות: