יום ראשון, 6 בדצמבר 2009

נופש בצפון

נופש בצפון כבר מזמן אינו נחלתם של צעירים בלבד, ניתן לצאת לבילוי נופש בצפון לא רק בכנרת או במסלולי הטיול הקשים והמאתגרים.
נופש בצפון לגיל השלישי מאופיין בעיקר בסיור בנקודות תצפית ובמרכזי מבקרים, ואם כבר מרכזי מבקרים אז גם כאלו המציעים פעילות מסוימת.
אם ניקח לדוגמה את רמת הגולן, ניתן לייצר יום שלם של סיורי נופש בצפון. רק במתחם בקצרין ניתן ליהנות ממגוון מרכזי מבקרים כגון - סיור במרכז המבקרים מי עדן, סיור בקסם הגולן וכמובן - ייקבי רמת הגולן, שם ניתן ליהנות מסיור מרתק וגם קצת "להתבשם" מריח היין והטעימות.
נופש בצפון לגיל השלישי בדרך כלל כולל לינה, כאשר הלינה מתבצעת באחד המלונות בטבריה, או בכפרי הנופש. כפר בלום לדוגמה הפך להיות כפר נופש מבוקש במיוחד לאור הרמה הגבוהה של החדרים ומתקני המלון.
אטרקציות בצפון לגיל השלישי כוללות גם בין השאר סיור בבניאס, עצירה בנקודות עניין ועוד.
ישנן חברות נסיעות המתמחות בימי כיף וארגון נופש בצפון לאוכלוסיות המבוגרות, צריך להקשיב לצרכים ולדעת מה מעניין אותם. אם קראתם את המאמר בתחילתו, על מרכזי המבקרים בגולן, בטח חלקכם חשב שחסר משהו מאד חשוב שלא דיברנו עליו - פארק קצרין ומוזיאון עתיקות הגולן. מוזיאונים, מור"קים ואתרי היסטוריה נוספים, הם חלק מהמקומות האהובים על האוכלוסיה המבוגרת.
ישנם מוזיאונים פתוחים כגון מוזיאון זכרון יעקב, המספק אווירה מדהימה, ומקום מעניין.

אין תגובות: