יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

שיווק ופרסום טיולי טרקטורונים

בצפון ישנם מספר חברות המציעות טיולי טרקטורונים "ייחודיים", איך באמת יכולים לשווק בתוך תחרות כה קשה וחזקה?
כאן אני מציע לכל אחד לקחת אוויר ולעשות סיבוב רגלי בתוך האתר שלו. טיולי טרקטורונים אמנם זהים מבחינת הכלים, אך זהו הדבר היחיד המקשר את כולם יחד. מדובר באתגר ייחודי המושך אליו מטיילים רבים. טיולי טרקטורונים מצויים בדרך כלל בצפון בעקבות שפע אתרי התיירות והטבע. טיולי טרקטורונים בדישון לדוגמ מעלים את כל הטיולים היוצאים מהם לקרן נפתלי לטובת תצפית מדהימה על האיזור.
טיולי טרקטורונים זו אטרקציה המיועדת כמעט לכולם, כאשר הנוהגים בה מחוייבים באחזקת רישיון נהיגה. ניתן לעשות טיולי טרקטורונים בכל מזג אוויר, ביום ובלילה.
כשיוצאים לטיולי טרקטורונים עוברים תדריך בטיחות המסביר על הכלי, על הסכנות ומקרים ותגובות. רוב רוכבי הטרקטורונים באתרי הטיולים, אינם רוכבים יומיום ורובם אף לא רכבו כלל בעבר, תדריך הבטיחות אמנם קצר, אך חשוב ביותר.
טיולי טרקטורונים בדישון אף מבצעים סימולציית רכיבה לכל רוכב, וכך יודעים להעריך את רמת הנהיגה ונהיגת השטח של כל רוכב. כך יכולים המדריכים להתאים את הרכיבה לכלל הרוכבים.
בנוגע לשיווק, סה"כ מדובר באטרקציה מדהימה, אז איך באמת מתגברים על נושא השיווק - אם כך, לאחר שסיימתם את הסיבוב שלכם עינכם רואות את האתר בזווית אחרת. קחו את היתרונות של המיקום, של המסלולים הסמוכים, של הרכבים החדישים והכי חשוב של יחס המדריכים, מקצועיותם וניסיונם.

אין תגובות: