יום רביעי, 15 ביולי 2009

פרסום אטרקציות בצפון


שלום לכולם!

השבוע אני רוצה לכתוב על שיווק אטרקציות. בחודש מאי השנה פתחתי עסק עצמאי נוסף, בנוסף לעסקי האינטרנט העוסק בשיווק ופרסום. המטרה של העסק הזה הוא לתת שירותי ייעוץ שיווק ופרסום בעיקר בתחום התיירות.

יצא לי ללמוד את הנושא כשעסקתי בפרסום אטרקציות בצפון מסעדות וצימרים, בחברת אינטרנט בה עבדתי. את לימודי התואר בתיירות ומלונאות השלמתי תוך כדי העבודה, ושניהם ביחד הקנו לי ידע וניסיון רב. כיום אני מסייע למספר אטרקציות הזקוקות להכוונה בנושא השיווק.
הטיפ העיקרי שאני רוצה לתת לכם הוא, שהדבר שהכי חשוב בשיווק הוא לדעת להגיע לאנשים הנכונים ולקהל היעד, והכוונה היא להגיע פיסית לאותן אטרקציות ולהסביר על הפעילות הניתנת באתר.
כיום ישנה תחרות רבה על כספו של המפרסם - האינטרנט מוצף באתרי פרסום, אין ספור עלונים, עיתונים ועוד.
להלן 3 אפשרויות נחמדות לשיווק אטרקציות:
1. בעל האטרקצייה בעצמו עובר בין המלונות מסביר לפקידים הקבלה על האטרקציה ומציע להם לבוא ולהתרשם.
2. בעל האטרקצייה מציע דילים לפקידי קבלה ובעלי צימרים (שיטה פחות אהובה עלי). לדוגמה - על כל 10 הפניות
לטיולי טרקטורונים - טיול זוגי חצי שעה חינם. וכך אותו פקיד קבלה/בעל צימרים תמיד ימליץ על אטרקציות המציעות
לו תגמול.
3. להסדיר מול ארגוני תיירות, צימרים ומלונות שוברי הנחה לאורחיהם, או שליחת אורחים וקבוצות ותגמול המלון
בעמלות.

ישנם עוד רעיונות רבים, בהמשך הבלוג אסביר איך ניתן לבצע שיווק אטרקציות מול סוכנים בצורה הטובה ביותר.

אין תגובות: