יום חמישי, 6 בנובמבר 2008

הדרך היעילה לפרסום העסקי

עד היום נראה היה כי אתרי הפרסום הגדולים בעלי התוכן הרב הם גם אתרי הפרסום הטובים ביותר והנצפים ביותר.
הגולש ההמדפדף בין אתרי האינטרנט השונים נחשף למידע רב, אך כנראה רב מידי, עד כדי כך שאינו יכול להגיע לבחירה בנוגע למוצר אותו הוא מחפש.
קחו לדוגמה את אתרי האינטרנט המפרסמים צימרים ותיירות, אתרים כגון "צימר" ו"וויקנד" מלאים במפרסמים, הגולש מאבד את עצמו בין המפרסמים הרבים והאופציות האינסופיות ורק משתגע מהתהליך במציאת צימר.
כמו כן אתרי האינדקס השונים של בעלי מקצוע, ניסיתם פעם לחפש נגר? או טכנאי? לא קל הא?!? נפתחים בעבורכם אין סוף אינדקסים, מנועי חיפוש, ומדריך עסקים ובתוכם מאות וגם אלפים של בעלי מקצוע, חנויות ועוד.
כיום ישנה תודעה גבוהה יותר לאתרים בעלי מספר מצומצם של מפרסמים, אך עם זאת - מפרסמים ברמה גבוהה ואיכותית. אגב, לא דיברנו על התחרות הגדולה באתרי האינטרנט המאסיביים אל פני התחרות הקטנה והבטוחה באתרים המצומצמים.
אתרי פרסום תיירות הבינו כבר כי אמנם יאלצו להשקיע כסף רב בקידום האתר (מכיוון וקשה לקדם את האתרים הקטנים בקידום אורגני בגוגל), אך עם זאת - המפרסמים באתריהם יוכלו להינות מתחרות נמוכה וחשיפה ממוקדת יותר.
קחו לדוגמה את אתר "צימר" הגדול, אני בטוח שיש לו יותר מעשרת אלפים גולשים ביום על פני 1000-2000 לקוחות. אתרים כמו מומלצימר המרכז 15 צימרים מומלצים בכל איזור (בגולן בגליל וכדו'), הפסגה וכדו' בוודאי לא עוברים את ה-2300 גולשים ביום, אך עם זאת מעט מ-100 לקוחות בכל האתר. כך מרגיש המפרסם תועלת בפרסום.

אתרי האינדקסים הרבים עדיין לא הבינו זאת, ורובם עדיין מפרסמים חינם כל בעל מקצוע שרק רוצה.
אתר TOOLGUIDE הינו אתר חדש המציע גישה חדשה לפרסום העסקי ומפרסם מספר מוגבל מאד של עסקים בכל קטגורייה ובכל אזור.

אז חבר'ה - קדימה לעבודה! וזכרו - לא תמיד הגודל קובע.

אין תגובות: